Thursday, September 5, 2013

Sudut Jahitan..


Bukan setakat suka suka try resipi baru tapi saya juga sukakan jahitan.
Dulu masa parent suruh lanjutkan pelajaran dalam bidang jahitan saya merasakan
macam tak ada masa depan...

Tapi setelah berumahtangga, baru saya tahu berapa berharganya ilmu jahitan.
Dan sejak dari itu juga, saya tidak pernah lagi menempah baju. Boleh dikatakan
semua persediaan untuk baju sekolah ke, baju raya ke dan apa apa pun insyallah..
akan saya usahakan dengan kemahiran yg saya ada.

Selain dari itu, saya juga adalah juga suka suka buat kraf menggunakan kain felt.






0 comments:

Post a Comment

Menara Condong Teluk Intan

Salah satu tarikan dia Teluk Intan Perak apalagi kalau tak menara condongnya. Asalnya menara condong ini ialah tangki air untuk menampung k...

 

lindazainal.blogspot.my Template by Ipietoon Cute Blog Design