Tuesday, September 10, 2013

Jom jahit manik

Orang lain sibuk nak bergaya dengan baju lip lap lip lap..saya pun tak nak la ketinggalan kan.
Nak kata mahir sangat jahit manik tu tak la, tapi kalau menjahit baju kurung tu mmg terror.

Sejak dari lepas mendirikan rumahtangga sampai la ada 4 orang anak, saya mmg jarang la menempah baju pada tailor lain. Bukan la kata nak berlagak tapi kita kena gunakan segala kemahiran yagn telah dikurniakan
untuk kita. Hehe jgan marah ye.

So berbalik kepada jahitan manik saya diatas, hentam ajelah..cantik ke tidak ke, yagn penting hasil usaha saya sendiri dan yang paling penting lagi saya berjimat.

Nanti dah siap saya upload ye..tungguuuu

0 comments:

Post a Comment

Cheese Tart

Sebelum ni selalu membeli sahaja kalau terasa nk makan cheese tart. Masa tu terfikir juga kenapa la mahal sangat harga cheese tart tu.. seke...

 

lindazainal.blogspot.my Template by Ipietoon Cute Blog Design