Tuesday, October 11, 2016

Aidilfitri 2016 @ Batu Pahat




Raya Aidilfitri 2016 @ Batu Pahat. Bila ditenung tenung...dah besar semua  anak anak ibu rupanya. Habis tu umur ibu dgn abah pun dh semakin berubah setiap tahun kan..
Tapi apa yang penting semua baju raya anak anak perempuan ibu yang jahit. Ha..itu yang penting. Hampir setiap tahun ibu akan jahit kan baju anak anak ibu, bukan setakat raya je kalau nak masuk sekolah pun ibu jahit kan.

Tak sia sia ibu belajar menjahit dulukan. Kalau tidak dh tentu setiap kali nak buat baju ibu kena cari tailor. Alhamdulillah atas rezeki  yang Allah berikan kepandaian untuk menjahit.
Patut la senyum lebar je..hehe






0 comments:

Post a Comment

Puding Roti

Sepanjang hari tak masuk dapur hari ni.. Kadang kadang mood memasak tak ada. Tapi malam ni terasa macam nak makan sesuatu la pulak. Pergi ...

 

lindazainal.blogspot.my Template by Ipietoon Cute Blog Design