Sunday, April 16, 2017

Tart Nenas Gebus

Beberapa tahun dulu saya mmg pernah belajar dari Chef Asma.
Masa tu dia buat kelas ni semua kat Bake with Yen dekat Puchong.
Saya pun tak tahu ada kelas tu tapi seorang sahabat yang bagi tahu.
Saja suka suka je pun. Alhamdulillah so far resipi ni mmg menjadi la.
Tak sia sia la saya pergi belajar. So malam ni saya nk siapkan sbb ada
yang menempah.



Nak kata terror sgt membuat tart tu tak la juga tapi mmg sedap
la..gebuss gitu. Cair dalam mulut bila dimakan.
En Suami dan anak anak pun suka.






0 comments:

Post a Comment

Puding Roti

Sepanjang hari tak masuk dapur hari ni.. Kadang kadang mood memasak tak ada. Tapi malam ni terasa macam nak makan sesuatu la pulak. Pergi ...

 

lindazainal.blogspot.my Template by Ipietoon Cute Blog Design