Saturday, April 8, 2017

Tart Gunting

Kami sekeluarga mmg suka makan Tart Nenas. Tapi untuk mendapatkan
Tart Nenas yang sedap dimakan, gebus, pecah dalam mulut bila disetiap gigitan...
Perghh...dengar mcm terfikir pulak betapa susah nya nk membuat Tart seperti yang dibayangkan tu..

Kalau nk beli satu bekas rm38 okay... Punya la mahal. Tapi kalau nak makan punya pasal apa la salahnya kan. Tapi kalau setakat beli sebalang tu, berapa lama la boleh bertahan. Sehari ke..seminggu.ke..

Sbb nak makan Tart Nenas lah akhirnya saya pergi belajar dengan Chef Asma. Masa tu kelas diadakan kat Puchong. Dh ada peluang kan apalagi...belajarlah saya.

So sekarang saya dh pandai buat Tart Nenas. Mmg sedap dan seperti yang diidamkan lah.



0 comments:

Post a Comment

Puding Roti

Sepanjang hari tak masuk dapur hari ni.. Kadang kadang mood memasak tak ada. Tapi malam ni terasa macam nak makan sesuatu la pulak. Pergi ...

 

lindazainal.blogspot.my Template by Ipietoon Cute Blog Design