Skip to main content

Wajah wajah kesayangan


 Bersama anak dara yg ke 3, gambar ini diambil semasa acara sukan untuk kanak kanak seolah kemas dun jeram. Biasalah kan bila anak bersukan, ibu melaram sekajap...hehe

Inilah en. suami, gambar bersama supir yang menjadi tour guide semada sight seeing ke Surabaya tahun lepas.  Aik..kenapa tunggu  tangan macam tu ?

Sebenarnya nak menunjukkan bahawa pada masa pix ini diambil jam menunjukkan pukul 5 pagi. Mesti tak percaya kan...tapi betulll.


Ini juga pix diambil oleh supir semasa menunggu matahari terbit.
Keadaan pemandangan yang angat cantik ..bestnya macam nak pergi sekali lagi. Insyallah.

 
 
Cari punya cari jumpa juga sekeping gambar satu satunya anak lelaki saya.
Gambar ini diambil semasa beliau berumur 12 tahun. Tapi tak byk beza pun sbb skrg dia baru 13 tahun.
 

Inilah si bongsu. Pix semasa lawatan ke Tugu Negara, Istana Negara dan Muzium Coklat.
Dan dia jugalah yg selalu mengamatkan rumah dengan keletah dia nak suka menari dan menyanyi.

 Ini yang sulung, Kakak. Din pun suka bergambar dan bergambar dan bergambar...

 
 
Si kecil bersama sahabatnya..

 Sama tak muka kita org?...haha mana ibu mana anak ni..



Kakak dan adik...sama sama comel..

Comments

Popular posts from this blog

Nasi Impit Goreng

Tidak semua orang tahu bahawa bila ada nasi impit yang ada saki baki tu kita boleh jadikan ianya lebih mengancam.

Yelah kan...daripada kita buang aje. Dulu saya pun tak tahu juga tapi bila ada ternampak ada kalangan rakan rakan yg membuatnya saya pun apalagi try la juga.

Resepi yang sangat senag untuk dicuba.

Bahan bahannya

Lebihan nasi impit (potong dadu)
Segengam ikan bilis
5 ulas bawang merah
Cili Kering (blender halus)
1 ketul kiub ayam
sedikit garam.


Caranya

1) Potong dadu nasi impit tersebut.
2) tumbuk halus ikan bilis, bawang merah.
3) Kemudian tumiskan cili,setelah garing masukkan ikan bili & bawang yg telah ditumbuk lumat.









Syukur..alhamdulillah

Mensyukuri segala apa yang telah dilimpahi NYA kepada kita.
Bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang daripada
merungut dengan apa yagn ada.

Apa apapun pilihan ditangan kita, kerana kita merancang tapi dia menentukan.

Aidilfitri 2016 @ Batu Pahat

Raya Aidilfitri 2016 @ Batu Pahat. Bila ditenung tenung...dah besar semua  anak anak ibu rupanya. Habis tu umur ibu dgn abah pun dh semakin berubah setiap tahun kan.. Tapi apa yang penting semua baju raya anak anak perempuan ibu yang jahit. Ha..itu yang penting. Hampir setiap tahun ibu akan jahit kan baju anak anak ibu, bukan setakat raya je kalau nak masuk sekolah pun ibu jahit kan.
Tak sia sia ibu belajar menjahit dulukan. Kalau tidak dh tentu setiap kali nak buat baju ibu kena cari tailor. Alhamdulillah atas rezeki  yang Allah berikan kepandaian untuk menjahit. Patut la senyum lebar je..hehe